Jedną z marek, które postanowiły wykorzystać media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej, jest hotel Sheraton.
Na stronie hotelu znajduje się katalog portali społecznościowych, gdzie obiekt posiada profile:
– Blog Akademia Kulinarna – szefowie kuchni hotelu Sheraton dzielą się z czytelnikami swoją pasją i przepisami;
– Facebook – profil pozwala potencjalnemu klientowi zapoznać się z nowościami czy najciekawszymi ofertami;
– Flickr – serwis internetowy stworzony do udostępniania zdjęć cyfrowych online, gdzie można zobaczyć najciekawsze zdjęcia Sheraton Warsaw Hotel;
– Foursquare – internetowy serwis społecznościowy oparty na geolokalizacji, gdzie można sprawdzić lokalizację hotelu, znaleźć wskazówki dojazdu, zameldować się i skorzystać z ofert specjalnych hotelu;
– Instagram – fotograficzny serwis społecznościowy umożliwiający użytkownikom robienie zdjęć, stosowanie do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych;
– Tripadvisor, gdzie można znaleźć wizytówkę hotelu, zobaczyć najnowsze zdjęcia i oceny użytkowników, a także dodać własne opinie;
– YouTube, na którym hotel posiada własny kanał.
Warto dodać, że na stronie hotelu znajdują się aktywne ikony wszystkich wymienionych portali, co daje nam możliwość bezpośredniego przejścia na profil hotelu w danym serwisie, poprzez kliknięcie tej ikony.