Firma w mediach społecznościowych

Jedną z marek, które postanowiły wykorzystać media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej, jest hotel Sheraton.

sheratonsopot-Instagram-hotel-sheraton-resort-spa-turystyka-sopot

Na stronie hotelu znajduje się katalog portali społecznościowych, gdzie obiekt posiada profile:
Blog Akademia Kulinarna – szefowie kuchni hotelu Sheraton dzielą się z czytelnikami swoją pasją i przepisami;
Facebook – profil pozwala potencjalnemu klientowi zapoznać się z nowościami czy najciekawszymi ofertami;
Flickr – serwis internetowy stworzony do udostępniania zdjęć cyfrowych online, gdzie można zobaczyć najciekawsze zdjęcia Sheraton Warsaw Hotel;
Foursquare – internetowy serwis społecznościowy oparty na geolokalizacji, gdzie można sprawdzić lokalizację hotelu, znaleźć wskazówki dojazdu, zameldować się i skorzystać z ofert specjalnych hotelu;
Instagram – fotograficzny serwis społecznościowy umożliwiający użytkownikom robienie zdjęć, stosowanie do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych;
Tripadvisor, gdzie można znaleźć wizytówkę hotelu, zobaczyć najnowsze zdjęcia i oceny użytkowników, a także dodać własne opinie;
YouTube, na którym hotel posiada własny kanał.

Warto dodać, że na stronie hotelu znajdują się aktywne ikony wszystkich wymienionych portali, co daje nam możliwość bezpośredniego przejścia na profil hotelu w danym serwisie, poprzez kliknięcie tej ikony.

Dodaj komentarz